АО-25 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или промяна на постоянен адрес - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2079)

Дата на публикуване: 30.11.2020 10:37
Характеристика на услугата:

Заявление  се подава в Центъра за административно обслужване (ЦАО), с адрес: бул. „България“ №12, гише № 4 и гише №5 всеки работен ден от 8,30 до 17,30 ч.
Служителят проверява самоличността на заявителя, приложените документи по чл. 92, ал.2-7 от Закона за гражданска регистрация  и   регистрира заявената услуга в електронната система за документооборот. Извършва проверка в Национална база данни „Население“ , заявителят заплаща дължимата такса на каса в ЦАО”. Заявлението се обработва за актуализация на Национална база данни „Население“.
           
Услугата може да бъде заявена и по един от следните начини:
  1. Изтеглете заявлението за издаване на удостоверението и го попълнете. Изпратете го по електронна поща на адрес karnobat@mail.bg или обикновена поща на адреса на Община Карнобат като посочите по какъв начин ще получите удостоверението: лично, чрез определено от вас лице, по пощата, чрез лицензиран пощенски оператор.
  2. Използвайте портала за електронни административни услуги на Община Карнобат на адрес acstre.com, през който можете да заявите услугата с персонален електронен подпис, да приложите документ за плащане и получите удостоверение, подписано с електронен подпис от служител.
    
Правно основание:
чл. 95 и 98, във връзка с чл.5, т. 3 от Закона за гражданската регистрация; чл. 22, ал. 2 от Наредба №РД 02-20-6/24.04.2012 г. за издаване на  удостоверения  въз основа на  регистъра на  населението; чл. 138, ал. 1от Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация; Наредба за определянето и  администрирането на  местните такси и цени на услуги на територията на община Карнобат

Резултат:
 Издаване на удостоверение за постоянен  адрес.

Необходими документи:
1. Документ за самоличност на лицето / Нотариално заверено пълномощно.
2. Документ за собственост /Документ за ползване на имота за жилищни нужди/ Декларация по чл.92, ал.3 или Декларация по чл.92 ал.6 от ЗГР за съгласие на собственика на имота за извършване на адресна регистрация по постоянен адрес/ Договор за ползване на социална или интегрирана здравно-социална услуга за резидентна грижа/ Други документи, доказващи собствеността или ползването на имота.
3. Уведомително писмо за придобиване на българско гражданство – от Министерство на правосъдието/ Уведомително писмо от МВР за разрешено постоянно пребиваване.
 
Важно: за извършване на адресна регистрация на лица, които са в родство по права линия   със собственика или ползвателя на имота, както и съпрузите на тези лица, не се представят документи по чл. 92, ал. 2 и 3 от ЗГР. Длъжностното лице извършва служебна проверка  в регистъра за населението за родствената връзка между собственика и/ или ползвателя на имота и лицето, което заявява постоянен адрес, както и проверка чрез „ Местни приходи” относно собствеността на имота.

Такса: 5,00 лв.
Таксата се заплаща в брой на каса  в ЦАО или
                                           по  банкова сметка   IBAN – BG48CECB979084G9563600
                                           ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД - КЛОН БУРГАС
                                           BIC - CECBBGSF                                         
                                           ВИД  ПЛАЩАНЕ – 448007
При попълване на платежното нареждане трябва да се посочи вида на административната услуга.  Копие от платежното нареждане се прилага към заявлението.
Телефони за връзка: 0559/ 29151, 0882003374, 0882003193.
Срок за изпълнение:  2 дни.

Важно: при липса на документ за собственост заявлението се предава на Комисия по чл. 92, , ал.8 от ЗГР, която извършва проверка на обстоятелствата и дава становище за регистрацията в 7-дневен срок. Становищата на Комисията се одобряват от Кмета на
общината. След резолюцията на Кмета съответно се регистрира или не лицето, което е заявило услугата.
   Срок : 10 дни.
   Срок на действие: до промяна на адреса. 
   Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата: Кмет на община.
   Електронен адрес за предложения : karnobat@mail.bg
   Ред и срокове за обжалване на административния акт:                          
Индивидуалните административни актове, издадени от Кмета на общината, могат да  бъдат обжалвани по административен ред пред Областния управител на област Бургас или директно по съдебен ред пред Административен съд – Бургас, по реда на Административно-процесуалния кодекс в 14-дневен срок след съобщаването. В 3-дневен срок Кметът на  общината е длъжен да окомплектова и изпрати до Административен съд Вашата жалба, цялата преписка, включително и оспорвания акт, като Ви уведоми за това.

Технологична карта
 
 
 

  1. е или промяна на постоянен адрес - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2079)... - Текуща страница
  2. ГРАО
  3. АО-01 Издаване на удостоверение за раждане – оригинал. (Уникален идентификатор на административната услуга – 2052)
  4. АО-02 Издаване на удостоверение за раждане – дубликат. (Уникален идентификатор на административната услуга – 2076)
  5. АО-03 Издаване на удостоверение за сключен граждански брак – оригинал. (Уникален идентификатор на административната услуга – 1999 )
  6. АО-04 Издаване на удостоверение за граждански брак – дубликат. (Уникален идентификатор на административната услуга-2037)
  7. АО-05 Издаване на препис-извлечение от акт за смърт за първи път. (Уникален идентификатор на административната услуга-2019)
  8. АО-06 Издаване на препис-извлечение от акт за смърт за втори и следващ път. (Уникален идентификатор на административната услуга-2034)
  9. АО-07 Издаване на удостоверение за липса на съставяне на акт за гражданско състояние / акт за раждане или акт за смърт/ (Уникален идентификатор на административната услуга-2038)
  10. АО-08 Заверка на документи за гражданско състояние за чужбина. (Уникален идентификатор на административната услуга-2110)
  11. АО-09 Припознаване на дете. (Уникален идентификатор на административната услуга – 2053)
  12. АО-10 Съставяне на актове за гражданско състояние на български граждани, които имат актове, съставени в чужбина - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2080)
  13. АО–11 Промяна в актовете за гражданско състояние - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2132)
  14. АО-12 Издаване на многоезично извлечение от акт за гражданско състояние. (Уникален идентификатор на административната услуга – 2000)
  15. АО-13 Възстановяване или промяна на име. (Уникален идентификатор на административната услуга – 2033)
  16. АО-14 Отразяване на избор или промяна на режим на имуществени отношения - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2040)
  17. АО-15 Издаване на удостоверение за наследници - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2016)
  18. АО-16 Издаване на удостоверение за семейно положение - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2075)
  19. АО-17 Издаване на удостоверение за семейно положение, съпруг/а/ и деца - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2075)
  20. АО-20 Издаване на удостоверение за правно ограничение - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2108)
  21. АО-21 Издаване на удостоверение за идентичност на лице с различни имена - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2092)
  22. АО-22 Издаване на удостоверение за вписване в регистъра за населението - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2138)
  23. АО-23 Издаване на удостоверение за сключване на граждански брак от български гражданин в чужбина - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2017)
  24. АО-24 Издаване на удостоверение за снабдяване на чужд гражданин с документ за сключване на граждански брак в Република България - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2073)
  25. АО-26 Издаване на удостоверение за постоянен адрес при вече регистриран постоянен адрес - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2128)
  26. АО-27 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 г. - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2056)
  27. АО-28 Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или промяна на настоящ адрес - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2107)
  28. АО-29 Издаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адрес - (Уникален идентификатор на административната услуга – 1997)
  29. АО-30 Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес при регистриран настоящ адрес след 2000 г. - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2104)
  30. АО-31 Издаване на заверено копие от личен регистрационен картон или страница от семеен регистър на населението - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2020)
  31. АО-32 Издаване на справки по искане на съдебни изпълнители - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2058)
  32. АО-34 Признаване и изпълнение на съдебно решение или акт на чуждестранен съд или орган - (Уникален идентификатор на административната услуга – 1994)
  33. АО- 35 Комплектоване на документи, изпращани до други компетентни органи - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2390)
  34. АО-36 Заверка на копие от документация, съхранявана в „Архив”
  35. АО-37 Издаване на други видове удостоверения за данни за гражданската регистрация по искане на гражданите
  36. АО-38 Издаване на удостоверение за наличие или липса в „Архив” на документи
  37. АО- 39 Издаване на удостоверение за верен ЕГН от ТЗ „ГРАО” - (Уникален идентификатор на административната услуга – 831)
  38. АО-40 Предоставяне на данни по гражданската регистрация на държавни органи и институции
  39. АО-18 Издаване на удостоверение за съпруг/а/ и родствени връзки. (Уникален идентификатор на административната услуга – 2036)
  40. АО-19 Издаване на удостоверение за родените от майката деца - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2057)
  41. АО-33 Комплектоване и проверка на документи към искане за установяване наличието на българско гражданство - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2390)
  42. Устройство на територията
  43. Общинска собственост
  44. Полезни връзки
  45. Управление на етажна собственост
  46. Информация
  47. Асоциация на Българските Черноморски общини
  48. Административни услуги