АО-07 Издаване на удостоверение за липса на съставяне на акт за гражданско състояние / акт за раждане или акт за смърт/ (Уникален идентификатор на административната услуга-2038)
Дата на публикуване:
30.11.2020 10:37
Характеристика на услугата:
Искане се подава в Центъра за административно обслужване (ЦАО) с адрес: бул. „България“ №12, на гише № 4 и гише № 5 всеки работен ден от 8,30 до 17,30 ч.
Служителят проверява самоличността, регистрира заявената услуга в електронната система за документооборот и предоставя писменото искане на заявителя, който го подписва.
Извършва се проверка в регистрите за гражданско състояние и регистрите за населението и ако липсва съставен акт се издава удостоверение.
Услугата може да бъде заявена и по един от следните начини:
- Изтеглете искането за издаване на удостоверението и го попълнете. Изпратете го по електронна поща на адрес karnobat@mail.bg или обикновена поща на адреса на Община Карнобат като посочите по какъв начин ще получите удостоверението: лично, чрез определено от вас лице, по пощата, чрез лицензиран пощенски оператор.
- Попълнете искането и го изпратете чрез общинската администрация на населеното място, в което се намирате, заедно с документ за платена такса за услугата по банков път. Получаването може да стане чрез администрацията, пред която сте подали искането.
Правно основание: чл. 88, ал.4 и чл.24, ал.1 от Закона за гражданската регистрация, Наредба РД-02-20-09 за функциониране на единната система за гражданска регистрация. чл.110, ал.1, т.3 от Закона за местните данъци и такси; Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Карнобат.
Резултат:
Издаване на удостоверение за липса на съставяне акт за гражданско състояние.
Необходими документи:
1. Документ за самоличност на лицето или на наследник при починало лице.
- Нотариално заверено пълномощно при искане от друго лице.
Такса: 5,00 лв.
Заплаща се в брой на каса в ЦАО или
по банкова сметка IBAN – BG48CECB979084G9563600
ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД - КЛОН БУРГАС
BIC - CECBBGSF
ВИД ПЛАЩАНЕ – 448007
При попълване на платежното нареждане трябва да се посочи вида на административната услуга. Копие от платежното нареждане се прилага към заявлението.
Телефони за връзка: 0559/ 29151, 0882003374 , 0882003193.
Срок за изпълнение: 7 дни.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата: Кмет на община.
Електронен адрес за предложения : karnobat@mail.bg
Ред и срокове за обжалване на административния акт:
Индивидуалните административни актове, издадени от Кмета на общината, могат да бъдат обжалвани по административен ред пред Областния управител на област Бургас или директно по съдебен ред пред Административен съд – Бургас, по реда на Административно-процесуалния кодекс в 14-дневен срок след съобщаването. В 3- дневен срок Кметът на общината е длъжен да окомплектова и изпрати до Административен съд Вашата жалба, цялата преписка, включително и оспорвания акт, като Ви уведоми за това.
Технологична карта
Технологична карта