АО-27 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 г. - (Уникален идентификатор на административната услуга – 2056)
Дата на публикуване:
30.11.2020 10:37
Характеристика на услугата:
Удостоверението се издава след удостоверяване на постоянните адреси, които лицето е имало след 01.01.2000 г.
Искане се подава в Центъра за административно обслужване (ЦАО), с адрес: бул. „България“ №12, гише № 4 и гише №5 всеки работен ден от 8,30 до 17,30 ч.
Служителят проверява самоличността на заявителя и регистрира заявената услуга в електронната система за документооборот. Извършва проверки в Национална база данни „Население” и изготвя исканото удостоверение.
Важно:
Услугата може да бъде заявена и по един от следните начини:
- От общинската администрация в населеното място, в което се намирате, независимо от постоянния ви адрес.
- Изтеглете заявлението за издаване на удостоверението и го попълнете. Изпратете го по електронна поща на адрес karnobat@mail.bg или обикновена поща на адреса на Община Карнобат като посочите по какъв начин ще получите удостоверението: лично, чрез определено от вас лице, по пощата, чрез лицензиран пощенски оператор.
Правно основание: чл. 24; чл. 106, ал. 1, т. 1; чл. 5, т. 3 от Закона за гражданската регистрация; чл. 24 от Наредба №РД 02-20-6/24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението; Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Карнобат.
Резултат:
Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес.
Необходими документи:
1. Документ за самоличност на лицето / Нотариално заверено пълномощно.
Такса: 5,00 лв.
Таксата се заплаща в брой на каса в ЦАО или
по банкова сметка IBAN - BG48CECB979084G9563600
ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД - КЛОН БУРГАС
BIC - CECBBGSF
ВИД ПЛАЩАНЕ – 448007
При попълване на платежното нареждане трябва да се посочи вида на административната услуга. Копие от платежното нареждане се прилага към заявлението.
Телефони за връзка: 0559/ 29151, 0882003374, 0882003193.
Срок за изпълнение: веднага
Срок на действие: до промяна на данните.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата: Кмет на община.
Електронен адрес за предложения : karnobat@mail.bg
Ред и срокове за обжалване на административния акт:
Индивидуалните административни актове, издадени от Кмета на общината, могат да бъдат обжалвани по административен ред пред Областния управител на област Бургас или директно по съдебен ред пред Административен съд – Бургас, по реда на Административно-процесуалния кодекс в 14-дневен срок след съобщаването. В 3-дневен срок Кметът на общината е длъжен да окомплектова и изпрати до Административен съд Вашата жалба, цялата преписка, включително и оспорвания акт, като Ви уведоми за това.
Технологична карта
Технологична карта