Община Карнобат обявява подбор за работни места

Дата на публикуване: 24.11.2025 09:33

  

          За длъжността специалист в Дирекция „Устройство на територията“.

           

          Длъжността се заема по трудово правоотношение за неопределено време по чл. 67, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 70, ал. 1 от Кодекса на труда, със срок за изпитване 6 месеца.

 

          Място на работа: Община Карнобат

 

          Минимални изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:

  • да са пълнолетни български граждани;
  • да са физически и психически здрави;
  • да не са поставени под запрещение;
  • да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
  • да имат завършено средно специално образование в областта на строителството/архитектурата или придобита професионална квалификация в областта на строителството/архитектурата;
  • умения за работа с компютър /Microsoft Office Word, Excel и др./

 

Като предимство се счита:

         Кандидатът да притежава образователно-квалификационна степен професионален бакалавър/ бакалавър/магистър в областта на строителството и/или архитектурата.

Професионален опит в областта на строителството и/или архитектурата.

         Опит в държавна и/или общинска администрация.

         Допълнителни квалификации.

Умения за работа с MKAD, АUTOKAD или други подобни програмни продукти.

          Необходими документи:

  1. заявление за участие в подбора, свободен текст, в което се посочват трите имена, адрес и телефон за връзка;
  2. декларация /по образец/;
  3. копие от документ/и за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
  4. копия от документи удостоверяващи наличието на професионален опит, ако има такива;
  5. автобиография (СV) европейски формат;
  6. заверено копие от документ, удостоверяващ умения за работа с компютър /Microsoft Office - Word, Excel и др./;
  7. други, по преценка на кандидата.

 

         Кандидатите могат да подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват тяхната квалификация и умения, свързани с обявената длъжност. Представените копия трябва да бъдат заверени от кандидати с гриф „Вярно с оригинала“.

 

Място и срок за подаване на документи за участие в конкурса:

Документите за участие в подбора се подават лично или чрез пълномощник в всеки работен ден от 8,30 до 17,30 часа в Център за административно обслужване, гише „Деловодство”, находящ се в сградата на община Карнобат, бул. „България” № 12, в срок до 05.12.2025 г.

 

Подборът се провежда на два етапа:

  1. Първи етап - проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.
  2. Втори етап –събеседване с кандидатите /интервю/.

            До подбор не се допускат лица придобили право на пенсия, поради навършване на възраст и придобит трудов стаж.

 

 

Списъците на допуснатите и недопуснатите до подбор кандидати, датата, часът и мястото на провеждане на подбора, както и всички съобщения, свързани с подбора се обявяват на информационното табло на община Карнобат, находящо се в Център за административно обслужване, както и на интернет страницата на общината.

Допълнителна информация: тел. 0559/29108

Галерия




Прикачени документи

Наименование Брой тегления
ДЕКЛАРАЦИЯ-ОБРАЗЕЦ.doc 14 Изтегли документ с име "ДЕКЛАРАЦИЯ-ОБРАЗЕЦ.doc"